Veselé Vánoce!


 Vánoce jsou za dveřmi. Máte všechny dárky? No, abych se přiznala tak já ne. Ale nevidím v tom problém, vlastně mi chybí jen jeden. Letos jsem si vánoční shon moc „neužila“. Jsem totiž doma od srpna až do konce prosince. A v lednu hurá do práce. Podnikání jsem sice rozjela, ale je pravda, že se mu poslední dobou moc nevěnuji, stejně tak jako i blogování a dalším věcem jako je třeba sport. Přednější teď bylo zajistit si budoucnost, tedy to, abych byla finančně zajištěná. A podnikání se zatím moc nedaří. Sice mám 3 stažené e-Booky, ale ty byly zdarma. Je, ale pravda, že jsem měsíc na celé podnikání nešáhla. Věci někdy nevyjdou přesně tak, jak bychom chtěli. To by bylo asi moc snadné. To by nebyl život. Musíme to tak brát.



Jednu pozitivní věc ale stoprocentně mám. Přesto, že asi tak měsíc necvičím, dosáhla jsem váhy neuvěřitelných 53 kg!!!!

Je pravda, že jsem ubrala na množství jídle a to si myslím, že mělo obrovský účinek. Dříve jsem jedla ráda večer a s přítelem jsme si rádi vařili samé dobroty, občas mi to nedalo a musela jsem si přidávat, až jsem to s těmi porcemi přeháněla. Když ono někdy fakt nešlo odolat! A nejhorší je to u večeří. Ale v poslední době to už nedělám. Nevím, čím to je. Nebo proč už to tak není, ale vlastně jsem za to ráda. Cítím se fajn, netrápí mě nadýmání, cítím se lehká. Dřív mi vadilo dát si k večeři třeba jen sytou polévku. Mám jídlo ráda, miluju ho a přišlo mi to dost ošizené. Dneska mi to, ale vyhovuje. Nebojím se dát si jen trochu. S tím, že si za chvíli můžu dát malý dezert – samozřejmě v podobě ovoce s oříšky nebo s jogurtem. Úplně jsem odstranila kravské mléko a na jogurtech si taky moc nepochutnávám. Zkrátka mi to nechutná. Raději si koupím kosové nebo mandlové, i když je dražší, ale jednou za čas. :-) Moje návyky se docela změnily. Dříve jsem ujížděla na bohatých snídaních, jako třeba nejčastěji kaších, dneska mě to vůbec neláká. Vlastně samotné snídaně si už nevychutnávám tak, jako dřív. Myslím, že to je proto, že nemám takový výdej energie. Za to si myslím, že vzhledem k tomu, jaký mám výdej energie, jím asi o něco méně a proto hubnu. 53 kg jsem neměla opravdu dost dlouho, sama si nevzpomínám ani kdy, jestli v 15-ti? Možná ještě v 18-ti? Ale jsem za to každopádně moc ráda. Cítím se líp, energii mám taky a vlastně fyzicky mi nic nechybí. Jen bych si přála, aby mi ta váha vydržela. Mám totiž panickou hrůzu z toho, že až nastoupím do práce, kde budu 8hod sedět u počítače, že budu zas přibírat a přibírat. Vím, že pak bude nutné sportovat, alespoň 4x týdně, ale bohužel to budu muset zvládat hned ráno! Pracovní dobu budu mít od 8:30-17:00 :-(.  A po 17:00 hod se mi moc nebude chtít. Musím si vymyslet svůj režim, vstávat v 6:45 jít si zaběhat, nebo si zacvičit doma (přítel už bude pryč)-do 7:45, abych to stihla do práce. To by snad šlo. Ještě mám čas vše promýšlet.

To jsem se ale dostala tak trochu jinam. :-). Na závěr mám pro Vás pár aktuálních fotek s mými 53-mi kg! WOW! Sama tomu nemůžu uvěřit a víte co? Užívám si to!

Jak šel čas-odstup jednoho týdne
...

My outfit


A po týdnu:


53 kg!
53 kg!
...

Vánoční nehty

Krásné vánoce!

Jch.
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary