XXL Novinky!!!

Ahoj, 

konečně nadešel čas a můžu Vám oznámit jednu významnou novinku, kterou jsem včera oficiálně zveřejnila.

Dlouho jsem mluvila o podnikání a dlouho jsem mlžila. Nyní jsem dotáhla věci do konce a spustila jsem moje úplně první podnikání!

Tak a o co jde?

Jsem poradkyně ohledně zdravého životního stylu a hubnutí. Mám svoje internetové stránky:


janachalupova.webnode.cz

¨
A budu moc ráda, pokud je navštívíte!

Nabízím zde online poradenství zdravého životního stylu! Máte jakýkoliv problém, se kterým si nevíte rady (co se zdravého životního stylu a hubnutí týká), napište mi!


jch.chalupova@gmail.com


Na mém webu máte jedinečnou možnost objednat si e-Book:


Jak zhubnout 10 kg v 10-ti krocích


Úplně ZDARMA!
Pokud Vás zaujme a budete potřebovat podrobnější informace o hubnutí, tak je pro Vás ideální můj druhý e-Book:


Jak jsem zhubla 12 kg za 1 rok


V e-Booku popisuji svůj osobní příběh! Dozvíte se, jak si správně sestavit jídelníček i sportovní plán a mnoho dalšího! Tento e-Book nabízím za 390,-.


Oba e-Booky Vám dorazí e-mailem.

Na mém webu najdete také BLOG, kde najdete zajímavé články, co se zdravého životního stylu týče.

Srdečně Vás zvu!

JCH.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before