Moje plány do budoucna

Ahoj, 

jak jste si mohli všimnout můj blog se změnil a dostal nový kabátek. Chtěla jsem změnu blogu už dlouho. Osobně se mi moc nelíbilo pozadí, díky němu byl blog celkem nepřehledný. Chtěla jsem čisté pozadí a bílé je, myslím, ideální. Přidala jsem také postranní bannery, kde jsou moje aktuální fotky, jak vypadám teď. Je pravda, že tu mám fotky i z léta, ale pořád jsou aktuální. :-) Na blog jsem přidala taky oblíbené příspěvky, myslím si, že celkový efekt je o něco zajímavější.

Dlouho jsem přemýšlela, že by bylo dobré celý blog psát nejen v češtině, ale i angličtině, aby byl přístupný opravdu pro všechny. Rozhodla jsem se, že v nejbližší době udělám další změnu a blog budu psát jak v angličtině, tak i v češtině.

Mám k tomu hned několik důvodů. A to i kvůli mému podnikání. Ale nebudu předbíhat.


Mějte se krásně, zdá se že nám začíná opravdová zima!



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before