Ahoj, jsem zpět!


Po hodně dlouhé době se vracím zpět! Poslední příspěvek byl ze srpna 2015! Za rok a čtvrt se toho v mém životě dost změnilo. V minulém příspěvku jsem psala o tom, jak chci na sobě pracovat, a čeho všeho chci dosáhnout. Za ten rok jsem se k mému cíli celkem dost přiblížila. Momentálně jsem už jen krok od toho, abych si začala plnit svoje sny.


Stále a pořád miluju pohyb. A to se, doufám, nikdy nezmění. Musím přiznat, že v roce 2015 jsem toho moc nenacvičila. Shon a stres v práci pořád narůstal. Na cvičení bych si i našla čas, ale bohužel jsem byla tak vyčerpaná z práce a bez energie, že jsem vlastně až do konce roku 2015 toho moc nenacvičila. Snažila jsem se hodně chodit do přírody, ale když jsem měla volno, byla jsem ráda, že si můžu odpočinout a třeba nic nedělat. Věděla jsem, že to takhle dál nejde. Začátkem roku, přesně na jaře 2016 moje kolegyně onemocněla a tak jsem toho v práci měla ještě víc. Musela jsem zvládat práci i za ní. Stres nepolevoval, naopak přibýval a já jsem toho měla opravdu dost. Moje váha se pohybovala někde u 58 kg. Cítila jsem se hrozně. Začala jsem přemýšlet, jaký sport bych si mohla vybrat, abych nebyla závislá na čase. V práci jsem kolikrát musela být déle a nechtěla jsem být svázaná dalším „úkolem“. Věděla jsem, že sport nutně potřebuji. Zdravotně jsem na tom nebyla nejlépe. Každý, kdo je kancelářská myš, stejně jako jsem byla já, ví, jaké to je. Celou pracovní dobu sedět na židli u počítače. Bolely mě záda, krční páteř, neuvěřitelně mě bolely ruce a natékaly mi nohy. I když jsem se v práci snažila cvičit, nepomáhalo to. Někdy to bylo už nesnesitelné a došlo to tak daleko, že jsem s rukou nemohla už ani pohnout. Jediné, co mi pomohlo, bylo Pilates nebo masáž.

Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla, že začnu běhat. A tak jsem na jaře 2016 obula boty, které jsem měla na H.E.A.T. a vyšla jsem na svojí „první“ půl hodinku na pole. Počasí bylo ucházející. Cítila jsem se připravená a odhodlaná, a tak jsem šla. Věděla jsem, že to nebude nic extra a psychicky jsem si od toho nic neslibovala. První běh ale nebyl až tak špatný. Šlo mi to celkem fajn. Uběhla jsem asi čtvrt hodinku v kuse. Hurá!
Začala jsem chodit běhat pravidelně, první týden to bylo 1x, poté jsem se snažila 2-3x týdně. Spíš jsem chodila 2x týdně. Musím říct, že jsem se tak po měsíci cítila jako nová. Po dvou měsících jsem už na sobě pozorovala výsledky, začala jsem hubnout, a to právě tam, kde jsem to potřebovala. Nejdříve mi šlo břicho (jsem typická hruška), potom stehna i boky! Celkově jsem zhubla ale úplně všude.

Bohužel jsem neběhala zrovna tak, jak jsem si představovala, byl týden, kdy jsem nešla vůbec, ať už kvůli hroznému pařáku anebo pracovnímu shonu a byl týden, kdy jsem šla třeba jen jednou. Běhání mě, ale začalo bavit a brzy jsem běhala už celou hodinku, upravila jsem si trasu. Běhat v lese je příjemnější, zvlášť když je teplo, v lese je příjemný chládek.  Upravila jsem si tempo, tak abych běhala více pomaleji, ale déle, což je ideální na hubnutí. To si každý musí vychytat sám.

Přibyla mi energie, kterou jsem tolik postrádala a celkově jsem se cítila o 100% lépe. Nastartovala jsem si hubnutí a do září jsem zhubla na 54,5 kg! A to si držím do teď.
A jak to bylo s mojí prací? Po dlouhém přemýšlení a rozhodování se, jsem dala koncem června výpověď! Ano, je to tak. Rozhodla jsem se, že začnu nový život! Posledního července jsem v práci byla naposled a prvního srpna mi začala dloouhá dovolená. Ulevilo se mi! A to moc! První týden jsem nechtěla nic řešit, jen vypnout a užívat si dovolené na Hracholuskách. Už v srpnu jsem měla v hlavě plán, který jsem dlouho předtím spřádala. V práci, když byla chvíle, vlastně pořád, když mě tam myšlenky zavedly. Věděla jsem už dlouho předtím, co mě baví, jen jsem nevěděla, jak to všechno skloubit dohromady. Po dovolené jsem začala tvořit! A to byl vlastně prvopočátek mého podnikání. V září jsem měla hotovo a můj „produkt“ byl na světě. Pořád jsem, ale nevěděla jak zařídit, aby mi vydělával. Celé září jsem promýšlela a zjišťovala, až jsem na to přišla. Říjen jsem tedy dělala všechny technické věci, tak aby mi podnikání šlapalo. Dnes už mám hotovo. Stačí mi jen administrativně vše zařídit a konečně začít! Splnit si svůj sen.

Vím, jsem hodně tajemná, ale dokud svoje podnikání nezačnu, zatím si podrobnosti nechám pro sebe.

Někdy je potřeba udělat něco jinak, zariskovat, abychom se hnuli z místa. A já věřím, že jednoho dne dosáhnu toho, po čem toužím.

Běhání jsem na chvíli strčila do šuplíku a obnovila jsem opět hodiny Pilates. Mám teď celkem dost volného času. Začala jsem chodit od října a chodím 2-3x týdně. Chodím ráno, tak mi to vyhovuje. Za ten měsíc na sobě cítím rozdíl. Začínám nabírat svaly, zvlášť na rukou, které jsem měla vždycky slabé a na břiše. Dnes můžu říct, že se opět cítím skvěle. Můj cíl dnes je dostat se na váhu kolem 50 kg! Dnes mám 54,5 kg. Ale hlavně chci být se sebou spokojená, cítit se plná energie. Na váze, zas tolik nezáleží.
Po tak dlouhé době mi blogování nesmírně chybí. Několikrát za ten rok a čtvrt jsem měla v hlavě mnoho nápadů, co všechno bych chtěla psát, ale že možná moje situace nebyla vhodná k blogování o zdravém životním stylu.

Dneska jsem už připravená!

Srpen 2016

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary