Ahoj všem!


Po velké pauze jsem tu! Co se vlastně stalo? Bohužel jsem vážně přestala cvičit a dodržovat stravu. V mém osobní životě se věci zrvtly a já to zkrátka nezvládla a potřebovala jsem vypnout. Seznámila jsem se také s novým přítelem a cvičení a zdravou stravu jsem zkrátka odsunula na dobu, kdy se psychicky budu cítit lépe. V minulosti jsem prodělávala hodně nemocí, byla jsem nemocná stále za sebou - hlavně tuto zimu. Jakmile jsem se z něčeho vyléčila, hned jsem zas onemocněla něčím jiným. Pochopila jsem za tu dobu, že za to všechno mohla jen a jen PSYCHIKA. S novým přítelem se mi srovnala a najednou jsem už půl roku zdravá, i když zrovna zdravý životní styl nedodržuji, to přiznávám. Ale proč to píšu? Protože jsem to stále já, možná jsem ted polevila, ale nezklamala jsem. Jenom jsem se potřebovala dát dohromady. Nechci tu slibovat, jak opět začnu dodržovat pravidelný režim a tak. Ale uvědomila jsem si, že chci změnu. Myslím tím v životě mé kariéry a také v oblasti mého stylu. 

1) Nové zaměstnání

respektive nový způsob obživy. Jsem vodnář, tudíž nesnáším nemít volnost. Pracuji v kanceláři s pevnou pracovní dobou, kde je celkem dost stereotypní druh práce. Můžu říct, že tu nejsem šťastná. Sezení na kancelářské židli mě ničí, tu mě bolí záda, tu celá ruka od počítačové myši. Chybí mi pohyb. A hlavně mi chybí být stále pod dohledem, nebýt sama sobě pánem.

Chci mít VOLNOU pracovní dobu a takovou práci, kde se budu cítit šťastná!

Nejsou to jen slova a sliby. Ale už přesně vím, co chci dělat. A taky na tom pracuju. 

Nechci chodit do detailů. Ale jde o podnikání, práci z domova, na počítači. Nejde o žádné pochybné nabídky, ale o můj nápad, o využití mého potenciálu, který myslím, že k dané věci mám. Náklady jsou nulové, nebo téměř nulové a vydina zisku, dle recenzí a zkušeností jiných tu je slibná.

Pracovala bych, tak jak bych si sama rozvrhla. Tudíž by mi zbýval čas a také energie na POHYB a na další zájmy nebo rodinu. Vím, že hlavně moje nynější zaměstnání mi brzdí.


2) Životní styl

Se změnou obživy mohu krásně změnit i sebe, respektive můj životní styl. Zařadit do denního režimu cvičení a upravit jídelníček.

Nyní se nestravuji přesně podle zásad, ale na druhou stranu nejím tak hrozně. Tučné, přepálené jídlo mi ani nechutná. Jen jsem v době dovolené, v době grilování snědla třeba i špekáček. Zařadila jsem dost pečivo, které jsem předtím téměř vyřadila. Jím nepravidelně, méně ráno, více večer a hlavně piji zas alkohol. Hlavně pivo, a po pivu se tloustne. Zkrátka to chci zas upravit, abych mohla krásně zhubnout :-). Třeba i těch 10 kg.

A kolik, že vážím? Moje váha se dost upravila. Když jsem přestala cvičit, nabrala jsem až na 64 kg. Zvětšilo se mi břicho, nohy i prsa. (Prsa mi tedy nevadí). Nyní od března se moje váha změnila, zhubla jsem a včera jsemm vážila už jen 59,5kg. Jenže! Nevím, jestli jsem zhubla tuk.. Upravila jsem trochu stravu a nejím úplně nezřízeně. Tolik již také nepiji. Zkrátka bříško i nohy mi možná o kousek zhubli, ale to je málo.

Tohle všechno musím tedy změnit, dát se do pořádku - fyzicky. Psychicky už jsem OK :-). Myslím, že člověk má poslouchat sám sebe, a pokud opravdu na cvičení nemá dost energie, není radno se přemáhat a nechat tělo odpočinout. Znám několik trenérů, kteří si také dali pauzu, protože už zkrátka nemohli. Pohyb mi, ale chybí, stále to jsem já. A někdy mi ukápne i ta slza, když se dívám na fotky ze cvičení, nebo když vzpomínám jaká to byla doba. Teď už je jen na mě, jak rychle se vrátím zpět do tempa, ale hlavně v první řadě musím změnit zaměstnání, od něho se odjíví většina. 

Tak krásný zbytek léta!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary