Týden 10.


Tedy 10. Týden v roce opět téměř za námi. Dnes je sobota a já opět bloguji ;-).  Celý týden byl pro mě jedna velká výzva. Jak jsem se už zmiňovala začala jsem opět s aktivním sportováním! Konečně!


Chtěla bych se s Vámi podělit hlavně o moje pocity, o to jak se cítím, jak reaguje moje tělo na fyzickou aktivitu. Jak se cítím psychicky apod.

Největší obavu jsem měla z toho, jestli není moc brzy po nemoci a jestli zas neonemocním, jestli překonám únavu a vše zvládnu. A samozřejmě mě zajímala i má kondička, kam až klesla.

První aktivita, kterou jsem chtěla vyzkoušet, byla dlouhá chůze. Zkrátka jsem šla mou oblíbenou trasou a podle toho, jak jsem se cítila, zvolila jsem tempo. Tělo reagovalo dobře, zkusila jsem běh, nejdříve se mi dost nechtělo, rozeběhla jsem se z kopce dolů a běžela jsem a běžela.  Musím přiznat, že běh opravdu bolí. Nebudu nikomu nic nalhávat, běh je zkrátka těžký, zvlášť pro začátečníky, ale za to přináší rychle ovoce. Běžela jsem celkem dlouho, déle než bych čekala, na konci běhu jsem si zkusila udělat pár hvězd, které jsem dělala hodně jako malá holka. Musím říct, že mě to bavilo a ke konci nejvíce. Zato mě pak bolelo celé tělo. Svaly nejsou zvyklé, a tak bolí. Po hvězdách mě boleli ruce – hodně předloktí i svaly na pažích. Vlastně mě bolí do dneška. Při hvězdě se skvěle protáhnou celé nohy. Bohužel, když je neprotahujete denně (pravidelně), tak se svaly ozvou a po hvězdě bolí také.

Druhý den (středa) jsem se vyhecovala znovu a šla si zopakovat mou oblíbenou trasu –kilometrovkou do kopce a pak zpět kilometrovkou z kopce a po rovině. Hvězdy jsem udělala čtyři. Svaly opět boleli. Tentokrát jsem nezanedbala ani protažení a asi půl hodinky potom jsem se protahovala doma.

Ve čtvrtek jsem šla na Power jógu, energii jsem měla už o něco menší, ale stále dost. Protahování mi pomohlo. Ale tentokrát dostali dost zabrat ruce a prsní svaly.

V pátek jsem nechtěla nic posilovacího, ale pouze spalovacího. H.e.a.t. se mi zdál jako nejlepší varianta. Bohužel už asi 2 hodiny před cvičením jsem cítila únavu. Na hodinu jsem šla, ale byla dost slabá. Energie došla, a tak jsem si šla svým pomalým tempem (2. Část hodiny). Jsem ráda, že jsem šla cvičit, ale možná jsem měla vynechat a relaxovat. Večer jsem byla dost k.o. a zalehla jsem už asi v 8 p.m.

Druhý den ráno – tedy dneska jsem spala až do 7 (resp. S přestávkou, vzbudila jsem se kolem 5). A jak se cítím? Ráno po probuzení mě dost boleli svaly a cítila jsem, že potřebuji relax. Po vstání z postele jsem zas měla spoustu energie a tělo chtělo jednoznačně pohyb. Ten jsem mu dala – tedy ve formě praní prádla, přípravy oběda a nákupu.  Je po obědě a cítím, že dneska mi prospěje klid a lenošení. Poslouchám své tělo a myslím, že se mi to vyplatí!

Zítřek je ve hvězdách. Pokud se budu cítit dobře, půjdu na hodinu H.e.a.t.u., pokud méně dobře, alespoň se půjdu projít.

Vím, že je nutné na začátku nic nepřehánět a vše dělat s mírou.

Celý týden byl tedy ve znamení sportu. V práci jsme měli docela klid, takže na sport byla i ta energie. Psychicky se cítím skvěle. Zvlášť po sportování.

Tento týden jsem jedla celkem dle pravidel, jediné, co musím změnit, je množství ovoce. Jelikož ho dostáváme v práci, mám až 3 – 4 porce denně. Zelenina je dle mého rozumnější, chci jí tedy zaměnit. Miluju sýry a ujíždím na ně, pomazánky, sýry atd. to je moje. A bohužel sýry jsou dost kalorické. Takže musím ještě poupravit jídelníček.

Denní režim

5.20 budíček

7:00 snídaně

9:00 svačina

11:15 -11:30 oběd

14:30 – 15.00 svačina

Cvičení

17:00- 19:00 večeře

20:00 -21:00 spánek

Tak asi takhle vypadal můj týden. Ráno jsem vstávala dříve, abych si stihla zacvičit. A vyhovovalo mi to. Kvůli bělení zubů jsem snídani doma nestíhala, dávala jsem si jí v práci – hodně instantní kaše.
Ráno mám hlad. A tak si dávám i dopolední svačiny. Vím že interval je jen 2 hodiny, a že to není zrovna ideální. Jako  svačinu jsem si dávala ovoce s jogurtem.


Oběd jsem měla za 3 hodiny, což už je v pořádku.

Odpolední svačinu také. Nejčastěji jsem si dávala sýry se zeleninou – kozí, nivu...

No a večeře byla v tomto rozmezí. Musím říct, že jsem hlad ani neměla, ráno jsem toho spořádala dost.
Spát jsem chodila brzy. A tak mi to i vyhovovalo.

Příští týden už nebělím, takže se mi poupraví režim. Snídat budu nejspíše opět doma – kolem 6. Takže svačina v 9 je v pořádku!

Rozmezí mezi jídly má být 3-4 hodiny. Po 3 hodinách hlad ani nemám.

Bělení



Tak je to tu. 2. Týden za mnou a já mám výsledky!


Musím uznat, že mám zoubky opravdu o pár odstínů světlejší. Ale bohužel bílé nejsou. Na stupnici od jedné do desíti bych dala 7 jako hodnocení spokojenosti.
 Bělící gel mi došel o dva a půl dne dříve! Nevím, jestli jsem si ho dávala ve větších dávkách, než jsem měla, ale zkrátka došel. Netvrdím, že jsem úplně zklamaná, ale trochu asi jsem. Každopádně nelituji, že jsem si ho pořídila, zuby jsou světlejší jednoznačně, jen ne bílé. Stále mi zbyl sprej, který budu používat. A možná navštívím zubařku, jestli mi ještě něco neporadí. Já se nevzdávám ;-).

Měla jsem v plánu dát na blog srovnání – fotografie, ale asi to neudělám. Výsledek není takový, jaký jsem požadovala. Musím uznat, že odstín mých zubů byl dost tmavý, takže pro ty, kteří mají odstín ne tak hrozný :-D, by výsledek byl určitě lepší a možná by se i k bílé barvě dopracovali.

Na závěr už jen pár fotek z březnového týdne desátého ;-). Počasí se konečně vzpamatovalo a občas nám i to sluníčko zasvítilo.







Foceno v pondělí - já a můj nový outfit legíny květované z Prahy (za 79,- :-D), oblíbené kozačky a ještě stále teplá zimní bunda.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary