První březnové ahoj



Ahoj všem!


Nejdříve bych ráda shrnula uplynulý týden. Týden po nemoci. Již jsem se vrátila do „života“ a tento týden jsem se zaměřila hlavně na SEBE!

Celý týden jsem se ještě šetřila a na cvičení jsem se ještě nevydávala. Zato jsem se pořádně hýčkala!
Rozhodla jsem se pro změnu a mám nový sestřih. Kadeřnice mi vlasy ztmavila a ostříhala. Sestřih mám dle vzoru Victorie Beckham! (viz. Článek z minulého týdne).

Zašla jsem si také na nové nehtíky, chodím pravidelně na gelové. A tentokrát se opravdu povedly. Mám je světle - růžové s malinkými třpytkami. Ale jen decentními. Jsou opravdu moc pěkné!

Do práce jsem si vzala už nový outfit, který jsem si pořídila v Praze. A cítila jsem se moc dobře!

Co se týče bělení zubů, stále pokračuji a pravidelně 2x denně si zuby bělím. Pozoruji změny, myslím, že mám již zuby o nějaký odstín světlejší, stále ale nejsou bílé. Mám před sebou ještě necelý týden (neděle – pátek).  Pevně věřím, že zoubky ještě vybělím. 

Společně s bělícím perem již používám i sprej. Většinou po obědě, když si v práci nemám možnost zuby vyčistit. Musím říct, že nejhorší jsou rána, která musím přizpůsobit novému režimu. Najít si čas na bělení. Většinou si připravím rychlou snídaní, abych vše stíhala. Oblíbila jsem si instantní kaše, které zaleju jen horkou vodou. Vynechám tak mléko.  Mám ve spíži kaše dvě. Jednu pohankovou a druhou od Mixit! Je vanilkovo – kaštanová s kousky angreštu a pekanovými oříšky. Musím přiznat, že si jí ale nedávám často, je totiž slazená. Myslím, že dokonce bílým cukrem, a to mi příliš nevyhovuje.

Březnové předsevzetí


Je neděle, prvního března, a já mám pro sebe nové předsevzetí do Jara. Týká se změny jídelníčku. Ráda bych vynechala kravské mléko!

Nemám jasné důkazy, že mi neprospívá, jelikož mi bezprostředně po něm nebývá špatně, ale stále nemohu pohnout s mou imunitou. Stále se necítím stoprocentně svěží. V průběhu mé nemoci jsem hodně četla. Dočetla jsem se mimo jiné i o tom, jak funguje imunita. Imunitní systém sídlí v břiše. Nejvíce ho tedy ovlivňuje strava.  Z toho důvodu chci vyzkoušet, jaké změny proběhnou, když vynechám mléko. Přemýšlela jsem i o mléčných produktech, ale zatím zkusím nepít POUZE MLÉKO. Přemýšlela jsem také o bezlepkové dietě – „Lepek je bílkovinný komplex obsažený v povrchní části obilných zrn. Základem diety je nekonzumování potravin vyrobených z nedeglutenizovaných (běžných) obilovin (ječmen, pšenice, žito a oves). Je třeba se vyvarovat všech potravin obsahujících lepek, a to jak vyrobených z běžné mouky (běžné pečivo, těstoviny, jíšky, omáčky, salámy, šunky, sekaná, dochucovadla (kečupy, majonézy), také müsli či cornflakes obsahující pšeničné nebo ovesné vločky...), tak obsahujících pšeničný škrob (např. různé cukrovinky jako zákusky, plněné cukrovinky, ale i lentilky). Lepek mohou obsahovat i výrobky, u nichž by člověk jeho přítomnost neočekával, včetně některých výrobků tzv. zdravé výživy (např. některé jogurty, sojové řezy, plněné čokolády, rýže v čokoládě, lipo, lékořicový zlom apod.). U výrobků, jež nejsou označeny jako bezlepkové (buďto nápisem nebo symbolem přeškrtnutého klasu) je třeba vždy sledovat složení výrobku. Celiaci si musejí kupovat speciální bezlepkové pečivo, těstoviny apod., existuje i bezlepkové pivo. Bezlepkové pečivo si mohou také sami upéct v domácích pekárnách nebo i v obyčejných troubách.“ Zdroj – wikipedie, trošku jsem si pomohla :-)

Zakázaný je i alkohol.

Pamatuji si, že v době, kdy jsem měla problémy s žaludkem mi dělalo zle i nealkoholické pivo. Tudíž si myslím, že bezlepková dieta by mi dost pomohla. Je pravda, že obyčejné pečivo téměř nejím. Dám si sem tam obyčejnou housku nebo Croiassant. Ale jinak pečivo z bílé mouky téměř nekonzumuju. Za to si dost pochutnávám na jogurtech, mám ráda i kvalitní šunky, bílou rýži a čas od času si zajdu na nějaký ten zákusek – dortík nebo kafíčko do kavárny.

To vše je v této dietě zakázané!

Zkrátka mám pocit, že příčinou mé slabé imunity může být alergie na nějakou z potravin. Nemám to lékařsky potvrzené, ale právě kvůli stále slabé imunitě a častým nemocem mi to napadá. Stále abstinuji, žiju dle mého zdravě. Spím dostatečně, starám se o sebe. Mám stále tzv. detoxikační kůru – s pomocí chlorely a gynkgio. A výsledek? Necítím se na 100% ok.

A to chci změnit!

 



Tak březne, můžeš začít!



 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before