Mexický „šmakoun“




Dneska jsem experimentovala a koupila jsem si poprvé „šmakouna“. Nechtěla jsem jen obyčejnou příchuť, tak jsem si vybrala mexiko. Pálivé mám ráda. Ještě měli hlívu ústřičnou. Ale vybrala jsem raději něco pikantnějšího. A dobře jsem udělala! Jsem až překvapená skvělou chutí. 


A tady je recept!

Suroviny:


Šmakoun – příchuť mexická
Kokosový olej
Cibule
Česnek
Sůl
Pepř
Koření indické
Bazalka
Rajčatové pyré
Půl papriky
Voda

Necháme rozpustit kokosový olej na pánvi. Vložíme cibuli, orestujeme. Přidáme šmakouna, papriku, rajčatový protlak, zalijeme vařící vodou. Necháme chvíli. Okořeníme. Přidáme česnek a znovu podlijeme- dle potřeby.

Příloha : Polenta

 


Salátek z polníčku, klíčků mungo, balzamika a olivového oleje



 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before