Jsem zpět!




Jsem absolutně nadšená! Tenhle týden jsem se konečně nastartovala a dávám si pořádně do těla! Konečně se dostávám zase do tempa. Pocity jsou následující, únava je menší, ale musím přiznat, že stále trvá. Cítím posílení celého těla. Chutě se mi upravují a to tak, že nemám nesmyslné chutě na blbosti, tzn. na sladkosti a různé pochutiny. Spí se mi dobře. Cítím se celkově lépe.

 



Týdenní rozvrh cvičení


Pondělí
nic
Odpočinek po nemoci
Úterý
Dlouhá procházka, běh, hvězdy
Zkouška toho, co zvládnu
Středa
Dlouhá procházka, běh, hvězdy
Tělo reaguje dobře na pohyb
Čtvrtek
Power jóga
Protažení namožených svalů
Pátek
Heat program

Sobota
V plánu Heat program

Neděle
Relax, cheat day



Úterý – Dala jsem si dlouhou procházku, abych se trochu zahřála a dostala do tempa, a pak jsem zkusila běh. Šlo to lépe než jsem čekala. Tělo mi reagovalo dobře. Ke konci běhání jsem se cítila fajn.


Středa – Opět jsem se potřebovala rozchodit, ale pak jsem se běhu nemohla nabažit.. běžela jsem stejnou trasu a na konci jsem měla dost energie, ještě bych klidně běžela déle. Na posílení těla jsem přidala hvězdy. Byla jsem zvědavá, jak je dám. Musím říct, že jsou skvělé na posílení rukou a prospívají mi.

Čtvrtek – Potřebovala jsem protáhnout namožené svaly z běhání. Power jóga je skvělá na protažení a posílení celého těla. Zvlášť rukou. Skvěle jsem si protáhla nohy, ale ruce dostali zabrat. Docela mě boleli a bolí stále :-)


Pátek – nechtěla jsem posilovat, ale spalovat. Šla jsem proto na Heat. Musím říct, že jsem neměla moc energie.. a tak jsem si šla spíše svým pomalejším tempem. Hodina byla tedy lehčí. Ale nechci polevovat a mám v plánu cvičit 5x týdně. Když nestihnu fitko, tak alespoň doma nebo venku.

Na sobotu mám v plánu Heat a dále dlouhou procházku. No a neděle pak bude patřit potřebnému relaxu. Takový můj Cheat day – podváděcí den. Zkrátka si udělám něco dobrého, nebo si zajdu na kafčo. Prostě zasloužený relax. Ale vše přizpůsobim vždy tomu, jak se budu cítit. Když zítra nebudu moc, tak si dám relax zítra.

Jinak jsem na sebe pyšná, že jsem zase začala. A že mi to jde :-) Jen bude trvat než se dostanu do kondičky a to mě až tolik nebaví. Ale jsem odhodlaná se vším pohnout! Tak mi držte palce ;-)

Zatím xoxo

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before