Já musela



...a co vlastně? Podělit se s Vámi už dneska o zážitek z Heatu.

 

Dnes v pátek jsem byla opět na hodině H.e.a.t.u s tím, že se odreguju a krásně se vychodím. Místo toho jsem si ale dala hodinu pěkně posilovací. „Můj“ obvyklý pás, na který chodím,  byl obsazený, takže jsem šla na jiný. Ale! Byl pekelně utažený a tak jsem celou hodinu šla jakoby se zátěží :-/. A nemohla jsem udržet své obvyklé tempo. Respektive tento týden jsem si libovala v tom, jak držím tempo už i s trenérama, jak mi to jde a že mi dokonce jedna hodina přijde málo. Ale dneska to nešlo. Na začátku pohoda, ale pak jsem se ztrácela. Naštvaná, spocená jako nikdy.. No co nadělám.

Po hodině jsem byla dost vysílená, měla jsem neobvykle silnou chuť na cukry. Tak jsem si chytře zašla do Crosscafe (které je blízko fitka) a naládovala se sladkým tvarohem s hroznama a kousla jsem si do brownes – čokoláda! To jsem potřebovala. Alespoň jsem trochu vyživila svaly, aby se mi tedy pěkně budovaly. I když to nechci, chci je spíše protahovat než budovat.
No co se dá dělat. Teď jsem doma, vařím si večeři, ale po takové svačině vůbec hlad nemám...holt budu mít pozdější večeři ( kolem 8 třeba). Dělám si vepřové maso pěkně pálivé s feferonkami a k tomu budu mít „libanonský chleba“. Mňamka ;-).

Dneska už budu jen pěkně relaxovat u tv. Možná si číst. Spát půjdu brzy. Zítra je taky den.
Co se týče změn.. pozoruji na sobě malé zpevnění. Kondička se mi zlepšuje hodně rychle, rychleji než jsem čekala a únava upadává, tedy když cvičím, jsem skvěle nabuzená, plná energie, když mam den pauzu, energie upadá. Dělá mi zkrátka dobře pohybovat se každý den. Ale svaly potřebují regenerovat a já to respektuju, proto mám ještě dny, kdy necvičím. Až na tom budu lépe, tak si budu dávat do těla třeba i každý den :-). Zhubnutí zatím nepozoruji. Váha mi neklesá, ale to neřeším, svaly přece váží taky něco.
Tenhle týden jsem měla následující – pondělí volno, úterý HEAT, středa Pilates, čtvrtek volno (ale hrozně energie), pátek Heat, sobota volno, neděle Heat, alespoň tak to o víkendu plánuji.
Ohledně zdraví si myslím, že je cvičení super a že všechno vypotím. Tak doufám, že tomu bude i takhle dál. Zdraví podporuju hlavně jídlem – hodně zázvoru, citrónů, česneku, cibule, zeleniny. Hodně piju. Strava zkrátka dělá moc.

Tak a jde se relaxovat!

 



Krásný pátek!



 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before