Fitness týden



Jedním slovem – SUPER! Nemarním a cvičím. Dodržuju stravu a chodím cvičit! Jsem nadšená. Energie se mi vrací, fyzička se navyšuje a já se dostávám zpět do tempa. Mám pro Vás týdenní shrnutí mých aktivit.



Neděle – Heat + břicho

V neděli jsem si dala pořádnou dávku Heatu i se cvičením břicha. Byla to pecka! Energie se mi vrátila. Zjistila jsem, že na minulé hodině jsem jen měla blbý pás. Nebyl promazaný a bylo to, jako byste šli se zátěží. Takže se ani nedivím, že jsem tu hodinu neušla. Teď jsem měla na výběr a šla jsem na jiný. A bylo to sakra znát! Měla jsem obrovskou radost a hodiny mě opět hrozně chytly.

Nedělní ranní procházka





Pondělí

Musím uznat, že jsem z neděle spala dost mizerně. Máme hlučné sousedy a taky přiznávám, že jak jsem rozprouděná, že cvičení, hůř se mi usíná. V pondělí jsem si dala jen dlouhou procházku, ale i ta mi dala zabrat. Večer jsem byla dost K.O.


Úterý - Pilates

Jelikož mě začala pekelně bolet ruka (asi od počítače), chtěla jsem se pořádně protáhnout. Šla jsem na hodinu Pilatesu. Tentokrát s jinou trenérkou než jsem zvyklá. Protáhla jsem celé tělo, ale ruka bolet nepřestala. Pomohlo to jen trochu.

Středa

Opět jsem špatně spala. Tentokrát opravdu kvůli sousedům. Uf. V práci jsem měla navíc dost kvap, takže jsem neseděla a pořád pobíhala a odpoledne jsem měla nějaké vyřizování. Cvičit jsem nešla.

Čtvrtek – H.e.a.t.

A byl super! Cítila jsem se jako dřív! Na konci hodiny jsem měla tolik energie, že bych zvládla ještě hodinu druhou. Šla jsem rychleji než trenérka. Byla jsem na sebe opravdu hrdá! A ten pocit, že máte energie, že byste uzvedli náklaďák! To je bezva!

Nové kalhoty

Pátek

Cítila jsem se skvěle, plná energie. A tak jsem na sobě pozorovala, že mi nejvíc zpomaluje a bere energie právě má práce. Jsem v kanceláři a někdy jen sedím u počítače a moc se nepohybuji. Teď vím, že mi to dost neprospívá a asi s tím budu muset něco udělat...časem. Odpoledne jsem měla hodinu angličtiny a lítání po nákupech. Večer jsem byla na večeři a dala jsem si jeden prohřešek – italské těstoviny se smetanovou omáčkou (já vím, že to je špatně – zvlášť na noc),  hříbky a žampiony a s kuřecím masem. Bylo to opravdu skvělé!  Po večeři jsem ještě dlouho fungovala, tak si myslím ,že tak hrozné to nebylo!

Sobota - H.e.a.t.

A dnes je sobota, vstávala jsem až na 8:00 a parádně jsem se vyspala, cítím se fajn a mám v plánu dát si zas hodinu HEATu. Venku je počasí pod psa. Sice neprší, ale je dost zataženo. Žádné sluníčko. Zítra jedeme ke známým, tak se alespoň drobet provětrám. A dneska si dám do těla. Hurá!

Shrnutí


Nejvíc z toho všeho miluju tu ENERGII a ten pocit, že mi je dobře! Že jsem zdravá. Ráda bych se zpevnila a shodila nějáká ta kila, ale tyhle pocity jsou přednější a kvůli tomu to dělám. Tenhle týden jsem se dost zamýšlela nad lidmi, kteří mají nadváhu a problémy se zdravým, kteří nesportují. Oni zkrátka neví, o jaký pocit přicházejí. Jak by se cítili, kdyby pravidelně cvičili! Jde jen o ten pocit. Oni to nepoznali a tak jim to nechybí. Uvědomila jsem si, jak reagovalo moje tělo na cvičení... nejdříve „říká“ : „ Ne, já nechci! Pohyb bolí, nemáme dost energie.“ Pak jste unavení. A když to překonáte, najednou tělo „říká“: „Já chci ještě, líbilo se mi to! Chci pohyb, a to pravidelně. A tu hnusnou tučnou, sladkou a nezdravou stravu si strč někam!“
Je to tak! Vaše tělo zkrátka reaguje jinak. Najednou nemáte ty chutě na sladké, mastné, těžké jídlo. Ale chcete už jen kvalitu. Nejlépe často a méně.

Jen jsem chtěla říct, že na světě je tolik lidí, co Vás budou odsuzovat, nechápat a přesvědčovat Vás, abyste se vrátili k tomu „špatnému“ – „Jen si dej ty buchtičky, tu bábovku, ten štrůdl!“, ale sami neví a nechápou Vaše nové pocity. To, že nejde o blbou dietu! „Jé ty zas držíš dietu, jóóó.“  Co si budem povídat, tyhle narážky a posunky spoustu lidí odradí. STOP! V tuhle chvíli se postavte, zpomeňte si na ten POCIT, jaké to je na hodině a řekněte: „ANO, já jím zdravě!“ Jste to jen VY a Vaše tělo a ostatní, kteří Vás nechápou a nevěří Vám, ať si trhnou. Já to tak beru. A v některých situacích je to  těžké. V práci se mi například neustále ptají, co jsem měla k obědu, co mám v té plastové krabičce, a jakto, že si vařím téměř  každý den. A když jim odpovím: „Měla jsem tofu s fazolemi a salátek z klíčků Mungo“, půlce té věty ani nerozumí. :-D HAHA. Proto se ani nesnažím jim tu druhou půlku říkat. Zkrátka jsem měla Chilli Con Carne a hotovo.

Co jsem tím chtěla říct?

Vytrvejte! Já se nevzdám a svůj sen si splním!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary