Co jsem jedla 10

Moje stravovací návyky se s příchodem Jara celkem změnily.

Více zeleniny, méně ovoce a oříšků. To zejména!


Snídaně


V období zimy jsem měla chuť na hodně vydatné kaše s oříšky, sušeným ovocem nebo čertsvým. To teď už  neplatí. K snídaním si buď dávám více bílkovin - celozrné pečivo se sýrem, šunkou, zeleninou nebo jen ovesné vločky s jogurtem.

Svačiny


Ke svačinám si už ovoce dávám- ale maximálně 2 kusy denně. K ovoci jen lehký jogurt. Anebo vše nahradím proteinem.

Obědy


Chutná mi pálivé, indické nebo mexické jídlo. Lehce stravitelné bílkoviny - šmakoun, štíhlé nudle od šmakouna, ryby, tuňák Rio Mare. A lehké sacharidy. A samozřejmě hoodně zeleniny. Smoothe anebo vařenou, pečenou zeleninu.



Večeře


V podstatě se od obědů moc neliší. Občas jsem měla chuť na sýry. Dala jsem si maximálně nízkotučné.

Obrázky jsou pouze inspirativní, protože se mi chytře povedlo smazat všechny fotky :-/.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before