Cheat day



Ahoj všichni dnešní příspěvek chci věnovat tak trochu „podvádění“. Neboli tzv. Cheat day, relax day – zkrátka odpočinkovým dnům bez cvičení s nějakým tím hřešením.


Workouts (tedy cvičení) miluju, ale jsem prostě normální člověk se svými potřebami. A občas mám touhu dělat něco jiného než cvičit – vyrazit s přáteli, lenošit anebo mám spousta zařizování a na cvičení mi nezbyde moc času. Tak to bylo tenhle týden.

Rozvrh:

Pondělí nic
Úterý Heat
Středa Pilates
Čtvrtek masáž
Pátek Tancování v klubu (taky se počítá – bez alkoholu)
Sobota CHEAT DAY
Neděle Heat

Tak takhle vypadal můj týden. Zas tak úplně jsem se neflákala :-D. Pozoruju na sobě, že mi vyhovuje takový režim:

1.      Den kardio – neboli Heat
2.      Odpočinek
3.      Kardio
4.      Pilates, jóga
5.      Odpočinek
6.      Kardio
7.      Odpočinek

Anebo

1.      Kardio
2.      Pilates, jóga
3.      Odpočinek
4.      Kardio
5.      Odpočinek
6.      Kardio
7.      Odpočinek

Zkrátka po cvičením s vysokým výdejem energie jsem druhý den unavenější.  Celý týden tedy vychází na 4 dny plně aktivní, ale to neznamená, že zbytek dnů nic nedělám a ležím v posteli :-D. Normálně funguji, v práci, kde mám také pohyb, lítání po úřadech, nákupy, dlouhé procházky atd. Jeden den v týdnu si pak nechávám na to nic nedělání, válení se v posteli s filmem a tak. Znáte to. A to je právě ten Cheat day. Někdo říká, že v takový den kašle i na stravu a dává si zkrátka cokoliv. To já tedy úplně ne. Je pravda, že jsem měla bílé pečivo a stravu jen 3x za den. Ale jinak jsem nejedla nic neobvyklého, zakázaného atd. A tak mi to vyhovuje.

Dnes je neděle a já se pustila do blogování. Mám před sebou den plný práce – uklidit, uvařit, upéct, vyprat, vyžehlit a další domácí povinnosti. A jinak si chci zajít na hodinu Heatu. Příští týden mám docela nabytý vyřizováním, ale cvičit nepřestanu.

Cítím se fajn. Jediné co, že mi zlobí pravé rameno. Nejspíše od počítače. Musím hodně protahovat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary