Novinky!



Jak jsem se už zmínila, tento týden jsem téměř celý (kromě pondělí) proležela v posteli. Minulý týden v pátek jsem prochladla. Sobota v Praze mé imunitě moc neprospěla a v neděli jsem to už zachránit nestihla. Pondělí v práci u mě viróza propukla a já věděla, že přecházet nemoce není dobré, a že budu muset ulehnout. V práci bylo před uzávěrkou, ten nejnevhodnější čas pro choroby, ale naštěstí mi zachránila kolegyně.
Rezignovala jsem a ulehla do postele. Dnes je mi už podstatně lépe, ale stále to není ono. Těch pár dnů mi ještě doma prospěje.

Zato všechno mám MOŘE volného času. Najednou mám čas na sebe, na psaní, na blogování, na čtení, na vaření, ale bohužel na všechny tyto činnosti není tolik energie. Když člověk není OK, tak zkrátka to moře času ani tak nevyužije. Něco jsem splnila a jeden jsem psala knihu a dokonce jsem se zabývala i designem obalu. Kdybych byla ale zdravá, věnovala bych se tomu úplně jinak.

Zdraví je zkrátka na prvním místě, a to ať chceme nebo ne.

A když už jsme u toho zdraví, něco jsem pro sebe udělala a kromě hromady léků, kterými se léčím, detoxikuju , vyživuju a regeneruju :-), tak jsem si udělala radost a pořídila jsem si BĚLÍCÍ PERO na mé zuby! Je to pecka! Je od společnosti The White One. A vypadá takhle:




Pořídila jsem si celou sadu, ve které je samotné pero, ústní sprej s bělícím účinkem a kartička s odstíny chrupu.  Komplet sada i s poštovným mě na přepočet na CZK vyšla na 1300,-. Myslím, že se to dá, že to je ještě snesitelná částka. Balíček jsem objednávala minulý pátek v půl 12 a.m. (tedy dopoledne) a došel mi ve čtvrtek. Já ho objevila ve schránce dneska ráno, když jsem šla k doktorce na kontrolu. Holt nás pošťačky šidí a nenosí nám zásilky domů, co by se obtěžovali, že? :-/. Každopádně, jsem ho hned musela vyzkoušet!

A jak se používá?

Vše jsem dělala dle instrukcí na jejich webových stránkách. 1 – vyčistí se zuby klasickou pastou (dle mého není dobré používat pastu na bělení, aby se zuby tolik nezatěžovali)
2- gel se nanese na chrup a s vyceněnými zuby se vydrží 30 sekund – to kvůli chemickým procesům, vzduch působí s gelem na zubech
3- po 30 sekundách lze ústa zavřít a normálně fungovat :-), s gelem na zubech se vydrží 30 minut
4- po půl hodince se vypláchne pusa, a JE TO ;-)

Toto se provádí 2x denně, po dobu 14 dnů.

A co Bělící Pero slibuje? Vybělení zubů... o kolik odstínů se neví. Počkám si 14 dnů a uvidím ;-). A musím říct, že se moc těším. Podle recenzí, které jsem viděla na netu, by výsledek měl být ohromný, tzn. vybělení až na krásné bílé zoubky.

Ústní sprej s bělícím efektem, využijí spíše až po vybělení, abych si krásný úsměv udržovala. Ale nepředbíhejme. Dnes jsem začala a čeká mě dlouhých 14 dnů. Jediné, co bude náročné, je vstávání o půl hodiny dřív, anebo spíše přehodnotím svůj režim a snídat budu v práci. Sice se ochudím o moje kaše... ale 14 dní přežiju. ;-)

Další novinku, kterou mám, je péče o pleť. Mám novou paletku  – NUDE odstíny. Myslím, že mi nejvíce sedí. Paletka je boží! Takže doporučuji!


V době mé nemoci jsem se zásobila časopisy, a tak čtu a čtu. V jednom z časopisů (Žena a život) přikládají také vzoreček se krémem od značky L´oréal Paris- je to vlastně olejíček Nutri Gold. Po vyzkoušení, musím říct, že je skvělý!


Dnes o FITNESS moc řeč nebude, už jen proto, že celý týden odpočívám a marodím. Pohyb jsem musela odložit na pár dnů, ale je pravda, že se nemůžu dočkat! Nemůžu se dočkat, až půjdu běhat do přírody, až půjdu na H.E.A.T. nebo na Pilates nebo až si zacvičím doma super cviky pro Bombshell lady´s!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before