Novinky



Týden je pryč a já jsem upřímně docela ráda. Je vyhlášená chřipková epidemie a u nás v práci to bylo sakra znát! Polovina, ne-li třičtvrtě kolegů onemocněla. Bohužel, ne všichni nemocní zůstali doma, ale nakráčeli v pohodě do práce a na nás zdravé prskali bacily, bakterie a viry!

Ještě v pondělí, krásně odpočatá po prodlouženém víkendu, jsem si libovala jak jsem krásně zdravá. A už v úterý jsem cítila jak na mě „něco leze“. Dopovala jsem se vitamíny, hodně jsem spala a šetřila se. Dneska se cítím už fajn.

Aby toho špatného nebylo moc, tak jsem se těšila z nového narozeninového dárku! Super skvělého mixéru od zn. Tefal! Vypadá takto! 

A dneska jsem ho poprvé zužitkovala a udělala jsem si bezva snídani (viz. Co jsem jedla 5).
Dostala jsem spoustu kytiček!

 Povlečení do ložnice!

 Koupila jsem si taky pár časopisů ke čtení, abych se zabavila (Kondici, Dietu a časopis Jóga).

V pondělí jsem byla odhodlaná, jak krásně odstartuju týden novým cvičením!

Inspirovala jsem se na stránkách www.youtube.com. A zacvičila jsem si toto super cvičení!



Cviky nejsou ani nijak obtížené (snad až na první cvik ve videu č. 1) a dají se cvičit v klidu doma. Myslím, že jsou dost účinné.  V pohodě se dají cvičit doma, což mi momentálně dost vyhovuje!

Můj nový cíl!

Mám nový cíl, a to vrátit se do starého tempa a cvičit 4-5 x týdně!!

Představuji si to takto:
Pondělí
Cvičení doma 60 min - McDonalds Calorie Burner (6 min)

A další

Úterý
Pilates / jóga / Heat
Středa
Cvičení doma 60 min - McDonalds Calorie Burner (6 min)

A další

Čtrvtek
Pilates / jóga / Heat
Pátek
Relax
Sobota
Procházka
Neděle
Heat

Zkrátka potřebuju se opět dostat do kondice! Musím se přiznat, že díky nemocem a stresu se mi to dost nedařilo v posledním měsíci. Ale já se nevzdávám a do léta chci mít nové tělo! No...dobře, alespoň mít pěkně nastartováno. 

Musím přiznat, že po tom, co jsem zhubnula, onemocněla a vyšla z denního režimu se mi už dlouho nedaří dostat se zpět! Vždy, když mám našlápnuto mi to překazily buď přesčasy v práci nebo nemoc. Musím říct, že obojí má se sebou dost společného. Člověk se cítí mizerně! Když delší dobu necvičí, tak už mu to cvičení ani tolik nechybí. máte pak také chuť na věci, které jste dávno vyřadili z jídelníčku (tím nemyslím čokoládu, protože ta je prokazatelně zdravá a v pohodě, když jí ovšem nejíte kvanta denně).

Myslím si, že nejsem jediná, kdo tohle zažil. Chápu, že tělo potřebovalo odpočinek po zhubnutí, aby se zregenerovalo, ale už je to přece jenom přes rok a myslím si, že bych se v pohodě zas mohla vrátit do tempa. Mám taky dost problém se nedostatkem energie. Nevím, jestli je to tím ročním obdobím nebo pracovním nasazením, ale dost mi to vadí! Pevně věřím, že s nástupem jara, se to zlepší.

 Cvičení doma, je pro mě super v tom, že nejsem omezená časem, nebo jsem, ale ne tolik jako kdybych musela jít do fitka. Nepotřebuju 3 hodiny, ale stačí mi jen jedna. 

Dál chci taky pokračovat v Pilates nebo v Józe, protože cítím, jak je pro mé tělo skvělé, když se protáhnou všechny svaly! A to i na hubnutí!

Příště se chci trochu věnovat inspiraci ke cvičení, protože ta je dost důležitá!

Mějte se krásně a buďte fit!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before