Nová já




Blíží se jaro a já už dlouho přemýšlím o novém „looku“. Vždycky mám spíše tendenci „kašlat“ na nějaké zlepšování v oblasti módy nebo změny stylu dokud nezhubnu nebo se nedostanu na požadovanou figuru. Ale kvůli nemocem a dlouhé pauze, je na čase udělat ZMĚNU. K novému já mě přiměnilo i nastávající roční období, jaro. Figuru si držím, netloustnu, ale bohužel ani nehubnu a nezpevňuji se... zatím!

Změna?


Ano, chci změnit pár věcí. 1. Mám nový šatník. S nějakými kousky jsem se už pochlubila a další si během jarního a letního období dokoupím.


2. Vlasy – příští týden jdu ke kadeřnici a mám v představě tenhle sestřih- tedy dlouhé vlasy zůstanou


3.Postava- více zpevněná, shodit pár kilo
 
Adriana Lima - moje inspirace, je krásná!

4. Nehty – chodím na gelové nehty, ale přemýšlím o gelovém laku. Na začátku je to investice, ale myslím, že bych ve výsledku ušetřila. Zejména čas. U nehtařky strávím 2 hodiny, takže je to každý měsíc, ne-li každé 2 týdny dost náročné.


5. Péče o pleť – chci se zaměřit na lepší kosmetiku, na pravidelnost v péči. Tím myslím lepší hydrataci zejména.


6. Péče o zuby – vybělení


Zkrátka chci pro sebe dělat víc a víc. Vypadat a cítit se lépe.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before