Make up & style news

Týden je opět za mnou a já jsem se zaměřila na péči o můj zevnějšek! Za dveřmi je jaro, a tak jsem se chtěla i trochu připravit.

V týdnu jsem si objednala pár kousků z kosmetiky MaryKay! A jsem nadšená! Mám hydratační krém na citlivou pleť, Botanical, který funguje opravdu skvěle! Moje pleť po nanesení září a cítím, že jí skutečně hydratuje.


A druhou nezbytnou pomůckou, je make-up, nebo spíše CC krém. Používala jsem již svůj make-up od jiné značky, ale bohužel mi dělal tzv. mapy na obličeji. Takže jsem potřebovala nutně nový. CC krém od MaryKay je  nedělá, krásně kryje, je tzv „neviditelný“ a opět hydratuje. Jsem na těchto dvou přípravcích závislá :-D. Příště si přiobědnávám masku a tonikum, abych měla komplet sadu na krásnou pleť ;-).


Sobotu jsem trávila netradičně a vyrazila jsem do našeho hlavního města na nákupy.

Cestou jsem udělala pár fotek. 

1. V kavárně Costa! Aneb v Praze je blaze.

2. Cestou z nákupního centra, pražáci a obří bubliny


3. Oběd v italské restauraci – krémové, parmazánové rizoto s krevetami a chřestem, zázvorový čaj

K hlavnímu chodu podávali předkrm - domácí bagetky s bylinkovým máslem! Máslo bylo výtečné.

Prahu jsem si užila a mám zas na chvíli klid na duši. Pořídila jsem si tyhle super kousky! Ať už je JARO! ;-)

1.      Sluneční brýle Bijou Brigitte 399,-


 


2.      Velký náhrdelník Ann Christine 149,-


3.      Floral print shirt Tally Weijl 249,-

4.      Floral print leggins New Yorker 79,-

5.      2 basic T-shirts – modré a bílé, New Yorker, každé za 79,-


6.      Floral shirt Jennyfer 549,-

Moje představa byla ta, že se vybavím hlavně topy na jaro. Ale musím přiznat, že výběr nic moc. Ze slunečních brýlí mám obrovskou radost, protože je potřebuji už dlouho a moc tipů brýlí se mi na sobě nelíbí. Ale tyhle ano. A cena je taky fajn. Legínky byli opravdu levné :-D, musím řict, že to se mi povedlo. Jinak se chci ještě dovybavit kabelkami a velkými náhrdelníky.

Pozor! Už dlouho mě trápí barva mých zubů. Doktorka mi poradila, že domácí bělení je účinnější než jsem si myslela, a tak jsem si na netu našla pár recenzí a pořídila jsem si bělící pero. Příští týden mi přijde. Pak napíšu recenzi já. Používá se 14 dní a zdá se, že opravdu funguje! Moc se těším, ale to až příště ;-).

A teď trochu fitness. Tento týden jsem do svého programu zařadila jen dlouhé procházky. V práci jsem měla pohybu dost. Někdy i celých 8 hodin, takže jsem už necvičila. Tělo potřebuje taky regenerovat.

V Praze jsem si pořídila časopis Fitness a ještě Kondici Anti – age, takže mám čtení dost! Jelikož jsem po sobotním výletu dost uběhaná, v neděli už budu jen relaxovat!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before