Love Sundays



Love  Sundays



Neděle, poslední den, kdy můžu odpočívat než nastane opět pracovní koloběh. Práce, povinnosti, nákupy, workouts, spánek. 

Neděle pro mě zkrátka znamená volnost! Volnost v tom, že si rozhodnu, jak strávím den!
A jak jsem si ho užila?

Pěkně jsem si přispala, vstala jsem až v 9 hodin z postele! Udělala jsem si snídani, tentokrát celozrnný chleba, půlku s vlašským máslem a tu druhou půlku s máslem a medem. Příjemná změna musím říct.
Ráno jsem se nakopla a udělala si pěknou procházku. Venku bylo krásně, svítilo slunce, ale celkem zima. Pořádně jsem se navlíkla – vzala jsem si nové kalhoty Adidas, mikinu a zimní bundu. A zima mi nebyla. Šla jsem obvyklou cestou lesem, kilometrovkou až na pole. Tam to teda dost fičelo. Rovnou z procházky jsem si šla nakoupit pár nezbytností.




Přišla jsem domů a upekla si zdravý štrůdl, dle receptu.

A pár nezdravých muffinů, pro příbuzné k Valentýnu.

K obědu jsem měla guláš s těstovinami – zdravý samozřejmě.


Odpoledne jsem ještě dodělávala muffiny, uklízela jsem a snažila se odpočívat.


Zkrátka fajn neděle! A jak jste ji trávili vy?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary