Když se cítím pod psa



Tenhle týden dělám vyjímku a píšu blog o den dříve. Vlastně jsem mohla ještě dřív. Dolehla na mě viróza a já se téměř celý týden léčím. Od úterý jsem si dala volno v práci a jsem doma. Potím se ležím v posteli. Je mi mnohem lépe než na začátku, vlastně dnes ráno jsem se cítila už dobře. Po fyzické i psychické stránce. Odpoledne se však všechno zvrtlo a já mám náladu pod psa.


Venku svítí slunce a mě stále není dobře, moje nálada je na bodu mrazu. Má to ještě další důvod, tak dlouho jsem si nebyla zacvičit, až mi to opět leze krkem. Chci se věnovat sportu na plno, změnit práci, změnit celý životní styl. A stále se nedaří, stále opakovaně se o mě pokouší choroby, a to mi brání intenzivnímu tréninku.
Mám zkrátka náladu pod psa. Nevím, jestli někdo prožívá to samé, jestli je na tom někdo podobně. Ale vím to, jak je zdraví důležité. A jak moc zdravá už chci být! 

Co říci na závěr? „Trpělivost růže přináší“, alespoň doufám. Budu se tím příslovím řídit, vyležím se a pak hurá do fitka!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary