Detox pokračuje

V lednu jsem začala s detoxem a pořád ho držím, je pravda, že ne tak striktně, jak by se mělo, ale pro začátek si myslím, že dobré!

A co je nového?

Jak jsem již zmiňovala (zde), poctivě jsem se dopovala vitamíny a doplňky – Wobenzym, multivitamíny, ženšen...
Wobenzyn a žensen jsem již dobrala a přibrala jsem další nové.

Stále beru komplex vitamínů, ginkgo, urologické tabletky a nově také probiotika. Zařadila jsem i zelenou řasu Chlorellu a tekuté Aloe vera!


 



Myslím, že mi tyto doplňky opravdu pomáhají, ale jak jsem se nedávno zamýšlela, pozoruji na sobě, jak mi opravdu hodně pomáhá správná výživa ve stravě! Dělá to s tělem zázraky!

Stále abstinuji a snažím se dostatečně spát (což se mi i většinou daří). Moje vize, do budoucna je ta, že chci postupně opustit všechny doplňky, kromě vitamínu C (kvůli mé špatné imunitě), Aloe Vera a Chlorelle. Přece jenom tyhle doplňky jsou už přírodní a myslím, že chemie bylo dost. 

Stále chci zvýšit svůj pohyb, a to nejen venku, ale i ve fitku. Doufám, že s nástupem jara se už budu cítit lépe. Taky vím, že je nutné dbát na psychickou spokojenost a budu pro to dělat, co se dá!

Mějte se krásně a zas za týden ;-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before