Co jsem jedla 7

Snídaně



Upekla jsem si Cizrnový chlebíček! Vynikající! Dle receptu z blogu. Doporučuji! Je výborný. A příprava je neskutečně rychlá. V chuti se cizrna vůbec nepozná. A chlebíček je krásně vláčný. Nejvíce mi chutnal s jogurtem nebo tvarohem.
Chlebíček s tvarohem a datlemi
Tento týden jsem měla zvýšenou chuť na sladké, a tak jsem si ho i dopřávala.
Celozrný chlebíček s lučinou, medem a banánem

Banánová mňamka

Tiramisu s croaissantem a medem


Pohankové vločky s tvarohem a rybízem


Svačiny během dne


Sýr baby bell, kefír, pomelo a čaj


Obědy a večeře


Špaldové těstoviny s pečenou zeleninou část večeře 1. P.S: ty sušenky nejsou moje, a to vážně!


Tuňák RIO MARE mexiko část večeře 2
Polentová Pizza (polenta, šunka, rajčatové sugo, rajčata, čerstvý sýr, bylinky) s avokádovým dipem (avokádo, česnek, sůl, limetková šťáva)

Receptem jsem se opět inspirovala z blogu, který jsem již zmiňovala. Je to příjemná obměna klasické pizzy. Bez zbytečných přidaných kalogrií. Měla jsem chuť na pizzu, tak jsem si vyrobila jednu zdravou.






Kuře se špenátem a řýží, k tomu rajčata s oliv. olejem a mozzarelou.



Svačiny po večeři


Jelikož jsem vstávala déle než obvykle, nestíhala jsem dopolední svačiny, večer jsem tudíž měla chutě.. a tak jsem si dopřávala ZDRAVÉ svačinky. Nejvíce jsme si pochutnávala na fíkách a datlích! Mňam!





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary