Co jsem jedla 6

Tento týden jsem se zaměřila zejména na potraviny, které umí podpořit a nakopnout imunitní systém. Každý den si dopřávám semínka Goji, med, oříšky, ovoce, jogurty nebo kefíry, z koření zázvor, kurkumu. Piju bílé nebo zelené čaje, koupila jsem si sypané, jsou zdravější a v lepší kvalitě než sáčkové čaje. A hlavně jsem se dočetla, že sáčkové čaje nejsou zdravé, kvůli koncentraci chemických látek v sáčcích (viz. Jak přežít dobu jedovou).

Kefírové mléko, pohankové vločky, oříšky, med

Svačina v práci ovoce s kefírem

Kefír, vločky, carob, oříšky, med, javorový sirup

Ovoce s kefírem, Caro

Palačinky z celozrnné mouky přelité javorovým sirupem a medem, oříšky a kaki  

Miluju dobré maso, dávala jsem si spíš to lehčí, jako krůtí anebo náhražky masa, jako třeba klaso.

Krůtí maso s hráškovými vločkami




Klaso s hrachovými vločkami
Vepřové se šunkou s těstovinami a nivou

Domácí krůtí karbanátky s kuskem, zeleninou a tvarohem

Dále zvyšuju svůj příjem zeleniny, žaludek ji už snáší dobře a mám na ní i větší chuť ;-).



Love food!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before