Co jsem jedla 5

Týden uplynul zas jako voda. Tentokrát jsem se zaměřila na „superfood“ – a to hlavně proto, že je chřipkové období, všichni jsou nemocní a mě celý týden taky nebylo 100%.

Zaměřila jsem se proto hlavně na super zdravé jídlo, které podpoří imunitu, má protizánětlivé účinky a antioxidační účinky.

Na prvním místě u mě byla KURKUMA, kterou jsem si pořídila novou, zázvor, česnek, cibule, ryby a čokoláda ;-).

Podívejte se na přehled toho nej, co jsem za uplynulý týden jedla.

Vepřová panenka s pečenými bramborami a omáčkou se žampionů

Fazolovo - sójové kari











 Výborné fazolovo - sójové kari!

Losos se sezamovými semínky pečený v troubě, pečené parpiky a k tomu jáhly s klíčky mungo a naklíčenou čočkou

 



Čerstvý mrkvovo - ananasový salát s klíčky mungo, naklíčenou čočkou a trochou olivového oleje



Oblíbené snídaňové kaše

Celozrná s kakaem a rybízem


Jogurtová s pohankovými vločkami a banánem

Nový mixér - narozeninový dárek





 Mňam to byla dobrota! A na závěr mám dezerty, které jsem si dávala v průběhu dne jako odpolední svačinu.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary