Sport po měsíci aneb jak jsem si nastavila mé aktivity



Konečně! Můj první sport, který jsem po mé nemoci provozovala bylo plavání. Byli jsme se školením v jednom hotelu a já neváhala využít bazén. Dala jsem si do těla a plavala postivě v kuse, cca 30 koleček. Měla jsem už omezený čas, takže jsem nemohla více, bazén byl malý, takže 30 koleček bylo jako 15 v normálním bazénu;-). Cítila jsem se fajn. Cítila jsem, jak pracuje celé mé tělo, hlavně ruce. Protáhla jsem se a řekla jsem si, že se plavání musím věnovat častěji a pravidelně.

Plavání proběhlo v pondělí a dneska ve středu jsem byla po měsíci na Heatu!

Super, ale kondička mi opravdu klesla. A to víc, než jsem čekala. No plyne z toho jediné, že musím chodit zkrátka pravidelně. A já chci! Bohužel mi to komplikuje mé zaměstnání, kde je nyní opravdu hodně práce. Zítra se chystám na Pilates, ale pravděpodobnost, že v práci nebudu muset zůstat přesčas je mizivá. A to mě štve. V nejhorším případě si zacvičím doma. Cviky Pilates znám nazpaměť. A celou hodinu zvládnu ;-).

Výhoda cvičení ve fitku je jednoznačná! Cvičení ve skupině a s trenérem mi více naplňuje, baví mě, motivuje mě a přináší mi pozitivní náladu.. Zkrátka raději si za hodinu zaplatím a obětuju čas, než abych cvičila sama doma. Tam to nikdy neflákám, doma už je to horší :-D.

A jak se cítím?

Cítím se nabytá energií, moc se mi nechce spát. Ale vím, jak moc mi spánek prospívá. Takže hurá na kutě! Zítra je taky den a chci ho prožít naplno a na Pilates. Haha

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary