Outfit do roku 2015



Udělala jsem si radost a k opožděnému ježíšku jsem si pořídila několik parádních kousků na cvíčo :-). Prvně jsem chtěla kalhoty na běhání (na H.E.A.T.y). Sehnala jsem tyto černo - červené Adidas.


Myslím, že mi perfektně sedí a prodlužují nohy. Je pravda, že jsem prvotně nechtěla úplně dlouhé kalhoty, ale na druhou stranu se mi budou hodit i ven. Jsou z příjemného materiálu, i když je pravda, že není plně savý, ale ven budou perfektní. Dají se samozřejmě vzít i na Pilates :-).

Další 3 kousky jsem objevila v Lidlu. Kalhoty na Pilates z příjemného materiálu..není co dodat. Mají šikovnou gumu do pasu a vzadu malou kapsu (např. na kapesník).




A poslední 2 topy, jsou ze savého materiálu. Top v bílé barvě a oranžovo - červené, který se mi hodí k novým Adidas kalhotům.


Mám z nich radost a těším se na první hodinu v novém roce. Již jsem zdravá, tak začnu pěkně pomalinku ;-). S novým outfitem to jde vždycky líp. Když se cítíte dobře, hodiny Vás víc baví a těšíte se, až si oblečení budete moct vzít. 

Tak sportu ZDAR! Haha :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary