Narozeniny!



Bylo nebylo v době před 26 lety, v jednom krásném době přišla na svět .... Tak dost. Konec snění. Haha.
Je 30. a mám zkrátka narozeniny. A jediné, co je pro mě „jiné“, je to, že jsem se rozhodla si tento den užít. Ani ne tak oslavit, jako si prostě odpočinout, od stresu, od všedních povinností (i když některé mi stejně neminuly) a udělat si na sebe čas a prostor. V práci jsem si vzala volno – i proto, že jsem si musela vybrat přesčasy, které jsem si nadělala a přišlo mi skvělé, vzít si volno právě dneska.

A jak si zpříjemňuju tento den? Začalo to už včera. V práci jsem skončila už ve 14:00. Od kolegů jsem dostala dvě krásné kytice! Musela jsem je hned vyfotit.





Po pracovní době jsem šla na hodinku a půl do kavárny. Dala jsem si oblíbené chailaté a francouzský koláč (lehký koláč s jablky). Následovala domluvená schůzka s kosmetickou poradkyní MaryKay. Nalíčila mi a dala mi několik typů. Objednala jsem si od ní kosmetiku a odešla spokojená.

Večer jsem pak měla sraz s kamarádkou. Pokecali jsme v jedné vinárně blízko domova. To mi chybělo!
A jak tedy trávím narozeninový den?

Ráno jsem se pěkně povalovala v posteli. Udělala jsem si fajn dobrou snídani- celozrnou kaši s banánem, medem, para ořechy, oříškovým máslem a mákem. K tomu šálek čaje.


Odpoledne mám domluvený wellness program, o kterém jsem se zmiňovala minule. A na závěr dne jsem si šla na chvilku posedět s kamarády.

Když to shrnu, tento den jsem hezky prolenošila a odpočinula si ;-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary