Jak si žiju



Chtěla bych se s Vámi podělit o to, jak žiju. A to konkrétně, kde a jak to u mě vypadá. Vím, že to s fitness nemá moc společného, ale na druhou stranu, to lze chápat jako místo, kde odpočívám, kde spím, kde načerpávám energii. Zkrátka můj pokoj jako místo, kde se cítím dobře, kde je mi dobře. Kde mám své poklady, myslím tím oblečení na sport atd.


Ložničku jsem si koupila před cca 2 roky v zimě. A vypadá takto:





Často ji oživuji a renovuji. Mám například nové 2 polštáře (červený a bílý plyšový). Koupila jsem si i dekoraci na záclony – motýli. A taky věšáček ve tvaru srdce na kabelky.

V pokoji mám zatím nedodělaný „koutek“.

 Chtěla bych tam umístit stolek, kde bych jednak odpočívala, líčila se a hlavně se věnovala mému druhému hobby blogování ;-). Prozradím na sebe, že má druhá láska kromě cvičení je psaní. Píšu knížku a byla bych ráda, kdyby se v budoucnu vydala a ještě lépe, abych se psaním i cvičením živila. Zkrátka jsem poznala, co chci v životě dělat a jdu do toho po hlavě :-). V „psacím“ koutku bych měla své zázemí, kde bych se cítila dobře a mohla bych tvořit. Představuji si stůl v bílé barvě a rohový, aby se mi tam všechno vešlo. Líčení i psaní :-). Ke stolu si představuji pohodlné křeslo, přikryté příjemným přehozem (dekou). K tomu příjemné světlo – lampičku.

Jinak mám v pokoji spoustu kytek... bez přírody by to ani nešlo :-). Přála bych si parapety u oken, abych kytky mohla dát tam.. ale nemůžu mít všechno :-).

A nejlepší ráno? Samozřejmě v posteli a se snídaní v posteli :-D. Snídaně miluju, a když posnídám v klidu, mám hned lepší den. Po snídani si ráda čtu. Nejčastěji časopis Dieta :-) anebo píšu blog.

V budoucnu se chci především věnovat psaní mé knížky a samozřejmě blogu. Blogování je pro mě relax a psaní knížky spíše práce. Proto, vím, že se potřebuju „donutit“ knížce věnovat pořádně času. A sportu samozřejmě též. Proto miluju víkendy, kdy jde práce (zaměstnání) stranou. A já mám čas na pořádnou snídani, blog, psaní a cvičení. Zkrátka to, co mě opravdu baví. Čas na sebe. A to si myslím, že je moc důležité. Umět odpočívat, vyhranit si na to čas. I já mám povinnosti. Víkend je především uklízecí. Ale vím, že čas na to, co mi baví si udělám, chci si udělat.

A jak trávíte víkendy vy? A co Vaše místo, kde je Vám dobře?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before