Heat a nejlepší pocit!



Dneska jsem byla opět na Heatu. Tentokrát jsem změnila fitko, ráno se mi jít nechtělo a odpoledne v tom mém nic není. A byla to pecka!

Měla jsem tolik energie. Strasně jsem si to užila. Trenérka byla mladší než já a pořád se usmívala. To mi hrozně hecovalo. Je taky pravda, že nešla nijak extrémně rychle a po každém zrychlení jsme měli pauzu na vychození. Hodina byla vedená suprově. Ty pauzi bych ani nepotřebovala, ale je pravda, že při takovém tempu člověk lépe hubne.


Takže jsem celkově moc spokojená. Jediné, co bych vytkla byla zase přehnaná klimatizace.

Když to shrnu, pocitově jsem se cítila skvěle, plná energie, hodina mi úplně dobyla pozitivním myšlením a vrátila mi vášeň do Heatu a do celkového cvičení. Takže, když to všechno klapne, zítra bych chtěla jít zas:-).

Je sobota večer a dělám si peckovou lehkou véču – pstruha pečeného v troubě a rýží jasmínovo / červenou a bílou ředkví. Koupila jsem si hlávkový salát, tak si ho přídám!





A jak jste trávili sobotu vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary