Doba minulá



Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o pár vzpomínek před mým hubnutím. Předtím než jsem začala cvičit a po tom, co jsem nabrala 10 kg!

Jak jsem vypadala před hubnutím?

Nemám moc fotek z této doby, ale přesto se mi povedlo některé „Vyhrabat“. Jsou z doby, kdy jsem dokončila Vysokou školu. Fotka je z promoce. Je vidět, že jsem byla pěkná baculka.

Před

Po roce

A takhle jsem vypadala po roce, shodila jsem kila a nabrala jsem nějakou svalovou hmotu. Není to ještě ideální, proto chci pokračovat dál.

Nejdůležitější je dle mého dostatek pohybu. Když začnete cvičit, uvědomíte si, jak je pohyb vlastně důležitý! Nechápete, jak jste bez něj mohli být. Haha. Dokonce i o něj i Vaše tělo bude říkat. Já jsem se na něm stala „závislou“! Chodila jsem cvičit pravidelně, na mojí oblíbenou trenérku, ať se stalo, co se stalo. Ať byl venku mráz, déšť nebo parno. Zkrátka jsem chodila pořád.  A jsem za to ráda.

Co je nejlepší na hubnutí?


Když vidíte výsledky na vlastní oči. Kalhoty jsou Vám velké, najednou si potřebujete koupit nové. Vejdete se do oblíbených kozaček a můžete si pořídit nové.

Skvělé taky je, když máte nutkání chodit rovně a neustále se narovnáváte.

Jste plní energie. Ráno se Vám dobře vstává, dobře se Vám spí. Nemáte chuť jíst „blbosti“ a raději si dáte čerstvé, lehké jídlo.

Zkrátka to je na hubnutí perfektní. Nemluvím o zvýšení sebevědomí a o tom, jak se cítíte skvěle!

Mám pro Vás několik zaručených cviků, které jsou dle mého skvělé na posilování, na zpevnění těla!

1.      Crisscross“ (tento cvik cvičíme po hodině H.E.A.T.u, kdy máme svaly ještě rozehřáté)
Posilují se u něj svaly šikmé břišní

2.      Bridge“ (cviči se na Pilates)
Je perfektní na zpevnění celého těla – zejména paží, břicha, zad, zadečku
3.      Swan“ (cvičí se na Pilates)
Tzv. labuť, posiluje svaly, které se moc nepoužívájí, proto je tento cvik náročný. Svaly: zádové, břišní vnitřní, případně paže, nohy a zadeček


·         4.Bok (cvičí se na Pilates – pro pokročilé)
Těžší cvik pro pokročilé, zde posilujete snad celé tělo. Je opravdu náročný.

Příště Vám ukážu pár perfektních cviků na uvolnění!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary