Banánové pancakes



V dnešním článku se chci s Vámi podělit o bezva snídaňovou mňamku! Ráno jsem začala nevšedně. Mám volno a na přípravu snídaně jsem měla dostatek času. Udělala jsem si palačinky!

Recept:

Celožitná mouka
Mléko
Vejce
Sůl
Kokosový olej - koupila jsem ve zdravé výživě, nádherně voní a nahradí jakýkoliv tuk 












Postup: 

Smícháme mouku, mléko, vejce a sůl až vznikne spíše tekutější směs. Na pánvičce si necháme rozpustit kokosový olej.  Po chvíi, až se pánev zahřeje, vložíme směs. Uděláme více menších koleček. Díky žitné mouce, směs krásně drží tvar a neroztýká se jako u bílé mouky.




Náplň a příloha:

K palačinkám jsem si nakrájela 1 banán, přidala jsem nasekané mandle, mák, med a tvaroh. Jako náplň mezi palačinky jsem použila mandlové a oříškové máslo – Nutspread. Což doporučuji, protože je vážně skvělé! Používám ráno na pečivo nebo přidávám do kaší.

A palačky jsou hotové a vypadají takto:



Dobrou chuť!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before