Pilot


Zdravím a vítám Vás na mém blogu 

Fitness and style of my life!

O čem bude? Název jasně vypovídá, o zdravém životním stylu, o cvičení a o mé proměně.

A kdo jsem? Jmenuju se Jana, je mi 25 let a jsem z Plzně.

Před 2 lety jsem začala s aktivním životním stylem, začala jsem se cvičení ve studiu, a to s H.E.A.T. programem. Později jsem přidávala i jiné skupinové lekce- posilování na stroji GTS Gravity, fitball, crossfit, bosu, pilates a další.

Aktivně jsem však chodila na H.E.A.T. a Pilates. Je to moje guru. A tomu se chci i dále věnovat.
Proč a jak jsem začala se cvičením?

Začalo to asi tak... Před dvěma lety, kdy jsem chodila do školy do Prahy, jsem díky špatnému životnímu stylu přibrala 10 kg. Dojížděla jsem 3x v týdnu a měla jsem nepravidelnou stravu, tzn. snídala jsem doma, ve škole jsem si vzala maximálně rohlík se salámem a večer doma jsem se přecpala. O volných hodinách jsme chodili do kavárny na Laté nebo sladké džusy. Zkrátka jsem za třičtvrtě roku přibrala až 10 kg. Z mých 58 kg najednou bylo 68 kg.

Zpočátku si toho člověk moc nevšimne, ale nejvíce se to projeví na oblečení.  Problém byl v tu chvíli, kdy jsem nemohla dopnout kalhoty, kdy jsem se do nich zkrátka nevešla. Byla mi malá i trička ( přes ruce), nevešla jsem se ani do kozaček. A to mi začalo opravdu vadit!

Ke sportu jsem měla vždycky blízko, bavil mě, ale nikdy jsem aktivně pořádně nesportovala.
Jak jsem se tedy dostala do fitka?

Prvotní impuls vzešel od mé tety. Chodila na lekce H.E.A.T. programu (chůze na pásu). Pamatuji si, jak jsem jí říkala, že to nic není, že bych to také zvládla, že chodím hodně a ráda. V podstatě mě vyhecovala, a tak jsem neváhala a šla jsem na první hodinu.

A jaká byla? Jedním slovem příšerná! Byl to opravdu záhul. Zaprvé jsem měla špatné boty, a všichni, kdo chodí, ví, jak je důležité mít pevnou podrážku. Pás H.E.A.T.u má taková kolečka, která značně tlačí do chodidel.

Za druhé H.E.A.T. je aerobní program, tzn. že zvyšuje srdeční činnost, je výborný na zvyšování kondice a vytrvalosti. Měla jsem srdce v krku už po 10 minutách. Hahaha. Ale stálo to za to.

Vyhecovala jsem se a začala jsem pravidelně chodit, 3 dny v týdnu. K tomu jsem přidala Fitball (cvičení na gymnastickém balonu). Skoncovala jsem se špatným životním stylem, začala jsem abstinovat, jedla jsem zdravě a výsledky se začaly dostavovat!

Za třičtvrtě roku jsem měla 8 kg dole a našlápnuto na super fyzičku a zdraví životní styl. Další 2 kila jsem zhubla v zápětí, a k tomu mi přibyla i svalová hmota. Fitball jsem vystřídala s Pilates cvičení. Pilates pro mě představuje absolutní relax a protažení všech svalů na těle.

Dnes mám nový cíl, ještě pár kilo zhubnout a především se dostat do kondice, zpevnit se a vypracovat se na fitness trenérku. Bude to stát hodně sil, ale ze zkušeností už vím, že to není nemožné.

Blog jsem se rozhodla psát jako motivaci pro sebe a pro všechny, kteří chtějí začít, ale neví jak, bojí se nebo mají tisíce výmluv. Haha :-)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before