H.E.A.T. program


"High energy aerobic training“, lze přeložit jako aerobní cvičení s vysokým výdejem energie.
Jedná se o cvičení, při kterém se pouze chůzí formuje celé tělo. Chodí se na pásu bez elektrického pohonu, tzn. používáte pouze vlastní sílu k rozběhnutí pásu. Pokud se zastavíte, pás se také zastaví, pokud zrychlíte krok, pás se rozběhne, zkrátka se přizpůsobuje pohybu Vašeho těla. 



H.E.A.T. program je pro mě skvělý v tom, že mě hodiny opravdu baví. Chodí se do rytmu hudby a to je pro mě osobně perfektní! Nejen, že si poslechnu parádní písníčky (trenéři většinou pouští nejnovější písničky), a ještě přitom zpevním postavu a pokud chodím pravidelně, tak i zhubnu!

Je pravda, že se u H.E.A.T.u zapotíte. Je to zkrátka aerobní trénink. Ale vždy je důležité myslet na to, že jen VY řídíte tempo, jakým půjdete.


Proč H.E.A.T?

1.       Je perfektní na zvýšení kondičky
2.       Je perfektní na zformování všech partií těla
3.       Je perfektní na zhubnutí
4.       Je perfektní na správné držení těla

Pro začátečníky

Chystáte se na první hodinu H.E.A.T.u? Pak mám pro Vás několik rad, aby se Vám šlo, co nejlépe.

Nešetřete na obuvi

Jak jsem už psala v předchozím příspěvku, je opravdu důležité mít pořádné, nejlépe běžecké boty. Důležitá je především pevná podrážka. Pás, po kterém celou hodinu jdete, má taková kolečka. Pokud budete mít slabou podrážku, kolečka Vás budou nepříjemně tlačit do plosek nohou a z celé hodiny nic nemáte.

Nezapomeňte na správný outfit

Doporučuji sportovní tílko s 3/4 kalhotami. Ideální oblečení je to, které saje pot. A pro ty, kteří se potí hodně na čele, vezměte si s sebou klidně čelenku.

Pitný režim

Rozhodně nezapomeňte na lekci lahev s vodou, nejlépe třičtvrtě litru. Vodu lze nahradit energetickým nápojem - Carnitinem, pomáhá spalovat, a hlavně okamžitě doplníte cukry.
Co nedoporučuji je velká lahev, protože držáčky na vodu jsem uzpůsobeny max. na třičtvrtě litru.

Ručník

Pro začátečníky i mírně pokročilé, doporučuji ručník na utření potu.

Na lekci

Jak pás nastavit, jak s ním pracovat a jak funguje Vám vysvětlí trenér/ka přímo na hodině. Není to nijak složité, pochopíte to snadno. Ale je pravda, že než se s spásem „žjitete“, pár lekcí to bude stát. Než pochopíte, jak Vám vyhovuje mít nastavený pás, jak se na něm správně pohybovat, jak správně držet tělo, bude to chvíli trvat. Ale ve výsledku to stojí za to, a třeba si lekce zamilujete stejně jako já :-).

Pár fotek z fitka ;-)... aneb moje začátky


 A po roce...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before