BODY & SOUL



Dnešní téma Fitness blogu bych chtěla pojmout tak trochu jinak. Dlouho o tomto tématu uvažuji. Hlavně proto, že se mě osobně týká.

V době mého hubnutí, kdy jsem měla našlápnuto na super kondičku, jsem bohužel onemocněla. Léčila jsem se přes 3 měsíce. Na počátku mé nemoci jsem se bránila zuby nehty, že se nebudu moct věnovat sportu jako doposud. Cvičila jsem 4x týdně (když se povedlo i vícekrát). Na pohyb jsem byla zvyklá, bez něj jsem si to nedokázala představit. Bohužel v době mé nemoci jsem byla nucená s pohybem úplně přestat. Zpočátku jsem se uklidňovala, že to nebude mít dlouhého trvání, že se za týden „vyležím“, a pak se vrátím do svého tempa plná sil. Z týdne byl najednou měsíc a já si uvědomovala, že to zas taková legrace nebude. Nakonec jsem se smířila s tím, že zdraví je opravdu přednější, a že bez zdraví se sportovat nedá.

Fyzička mi tedy výrazně klesala. Po uzdravení jsem se pomalu vracela ke sportu, začínala jsem s Pilates (které není tak náročné – kondičně), a poté jsem se vrhla na H.E.A.T. První hodina byla strašná. Kondička mi výrazně poklesla a věděla jsem, že mám před sebou dlouhou cestu, abych se zas dostala do tempa. To mě výrazně zbrzdilo. Najednou mě hodiny nebavili tolik, co předtím, protože, to co jsem zvládala dříve, jsem najednou nemohla. Měla jsem vztek a ztrácela jsem chuť chodit. Ale nikdy jsem nepřestala a nikdy bych nepřestala. Nyní se mi fyzička opět zvýšila, ale sama již nechodím 3 x týdně. A to je to, co bych chtěla změnit. Dostat se opět do tempa, nabrat svaly a být ještě lepší než předtím.

Bohužel jsem přišla na jednu podstatnou věc. Měla jsem tolik strach, že budu nemocná a nebudu moct dělat, to co chci, že mi ta obava částečně zůstala.

Článek jsem nazvala BODY & SOUL, co jsem tím chtěla říct?

Jsem přesvědčená o tom, že psychika člověka ovlivňuje i jeho tělesné zdraví. A to do značné míry. Čím více jsem myslela na to, že budu nemocná, nebudu moct to a to. Tak jsem skutečně nemocná i byla. A pokud už nemocní jste, je důležité myslet na to, že se brzy uzdravíte, být pozitivní, jak jen to jde. A nikdy neházet „flintu do žita“. 


Zkrátka proto, aby lidské tělo bylo zdravé, potřebuje mít zdravého ducha!

V dnešní době, která je plná stresu, je důležité umět odpočívat. Najít si na sebe čas a dělat to, co nám přináší radost, co nás rozptýlí od problémů, které máme všichni. Je důležité umět odpočívat. Vynechat sport, vynechat práci a zkrátka lenošit, tak jak nás to baví.

A protože je dnes poslední den v roce 2014, tedy Silvestr, mám pro Vás jednu radu: Užijte si ho a relaxujte! Lenošte! Buďte s blízkými, s kterými je Vám dobře. Načerpáte, tak síly na nový rok 2015 ;-).

Krásného Silvestra a šťastný nový rok!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary